9.07.2016

Pierwszy Kolor


Pierwszy Kolor...to było moja pierwsza kolorowa rolka filmu która zrobiłem, odkąd po kilku latach przerwy wróciłem do fotografii tradycyjnej..wybór padł na średni format...po ponad roku robienia zdjęć b&w pierwszą średniformatówką /Yashica 124 Mat i D/ jadąc w lutym 2016 do Wrocławia postanowiłem że zrobie też pare kadrów w kolorze...zdjecia miały byc w hotelu..pewno do późnego wieczora wiec postanowiłem wziąć Kodak Portre 800...

Mysle że nie wyszło źle ;) pare z nich zostało docenionych na zagranicznych portalach /Pamphlet for photo by FULL Frame ALL in YOUR HEAD, Essence, Your Mood Photo/


* Modelka: Enigma http://eni-gma89.blogspot.com/?zx=73a6470dba5414e

* Aparat: Pentacon Six + CZJ 80/2.8

* Film: Kodak Portra 800




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz