16.08.2016

Lady Elbereth #1


Kolejne pare kadrów z Bolkowa..z muzycznej imprezy jakim jest Castle Party, a która w tym roku odbyła się pod koniec lipca..

Małe dolnośląskie miasteczko na te 4 dni zapełnia się tłumem miłosników mrocznych dźwięków..to też raj dla fotografów...w tym roku umówiłem z kilkoma zaprzyjaznionymi modelkami które bywaja na tym festiwalu, na sesje...Ekletekle Wam już przedstawiałem ostatnio /Powroci jeszcze/...ale tym razem pare kadrów z LADY ELBERETH /Paulą/..

Paule i Łukasza fotografowałem w sumie przez 3 dni mojego tam pobytu..kazdy dzien w innej stylizacji...ostatniego dnia w niedziele poczynilem rowniez pare kadrow Pauli solo przy Bolkowskiej fontannie..oto efekty :)


* Modelka: Lady Elbereth http://lady-elbereth.blogspot.com/

* Aparat: Bronica S2 + Biometar 80/2.8

* Film: Rollei RPX 100






A tu jako ciekawostka Bolkowski rynek i fontanna w latach 30-tych XX wieku
/skan pocztówki z mojej kolekcji/

1 komentarz: