18.09.2016

Sonia #1


Dzis kolejne kadry z pleneru NA GRANICY PRAWDY I SNU...

Mam swoj taki prywatny TOP 10 /moze juz nawet 20/ modelek które z wielką przyjemnością /i zaszczytem dla mnie/ bym sfotografował..kolejne nazwiska z tej listy sukcesywnie udaje mi sie odznaczać....Sonia Ziobro nalezy własnie do tej czołówki...Gdy dowiedziałem sie że Sonia bedzie na plenerze bardzo sie ucieszyłem...zaraz po przyjezdzie w piątek na miejsce..krótkim odpoczynku..asyscie przy jednej sesji...swojej sesji z Karolą postanowiliśmy z Sonią wykorzystac czas, gdy nie ma jeszcze wszystkich uczestników na poczynienie paru kadrów...

Na początek 2 kadry "tarasowe"

* Modelka: Sonia Ziobro https://www.facebook.com/soniaziobrosun/?fref=ts

* Aparat: Bronica S2 + Biometar MC 80 / 2.8

* Film: Ilford FP4


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz