12.10.2016

Królowa Subtelności czyli Dedo #1


Fanem Dominiki Dedo jestem już od jakiegoś czasu. Śledze jej fanpage dość regularnie..i od jakiegos czasu byla na mojej osobistej liscie modelek do "sfocenia" ;)

Gdy tylko dostałem na wiosne zaproszenie od Ewy i Domi ze to wlasnie one organizuja na poczatku wrzesnia plener to ucieszylem sie bardzo..na sam plener z masą wspanialych ludzi..no i na mozliwosc choc paru kadrow z "moją krolowa" :)

Te pare kadrow powstalo juz ostatniego dnia..niestety zdazylismy tylko pare zdjec w dosc napietym "grafiku" Niki..

Ale mysle ze jeszcze nie raz bedzie mi dane uwiecznic Ja na mojej kliszy...


* Modelka: Dominika https://www.facebook.com/fotomodelka.dedo/?fref=ts

* Aparat: Bronica S2 + Biometar MC 80 / 2.8

* Film: Rollei Crossbird 200 /cross C-41)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz